INTERNAREA
Conform
legii asigurărilor de sănătate, toți pacienții cu domiciliul în România
beneficiază de asistență medicală de urgență gratuită.
Pacientul
Se prezintă
la biroul de internări cu:
- actul de
identitate;
- biletul de
trimitere;
-
obligatoriu dovada calității de asigurat (adeverința de la locul de muncă,
adeverința de șomaj, cupon de pensie);
- card de
sănătate/ eurocard;
- adeverință cu numărul de zile de concediu.
*
Dacă se solicită internarea la cerere (fără bilet de trimitere sau neasigurat)
pacientul va plăti contravaloarea serviciilor medicale, în baza Decont de cheltuieli.
Obiectele și materialele necesare igienei personale în spital:
- Crema și aparat de
bărbierit;
- Pieptene și perie de păr;
- Prosop, burete și săpun;
- Periuța și pasta de
dinți;
- Pijamale/ cămașă de
noapte;
- Halat și papuci.
Dacă nu le
detineți, le-ați uitat acasă sau nu au putut fi aduse datorită stării dvs. de
urgență, ele pot fi aduse cât mai repede de un aparținător.
Obiectele de
valoare nu se păstrează cu dvs. în spital. Spitalul nu îşi asumă
responsabilitatea pentru obiectele de valoare, ca de exemplu bani, bijuterii și
alte bunuri personale. Pacienţii sunt rugați să trimită acasă, prin intermediul
rudelor, bunurile personale, inclusiv obiectele de valoare, bijuteriile și
documentele importante. Păstrați numai sume mici de bani (suficienți pentru
cheltuieli zilnice sau, eventual, pentru acoperirea cheltuielilor ocazionate de
drumul de întoarcere de la spital acasă).
* Nu uitați! Comunicati
personalului spitalului numele, adresa și numărul de contact ale celei mai
apropiate rude.
Avizat,
Dir. Medical,
Conf. dr
Cristina Ghervan